x تبلیغات
فروشگاه لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی

همه چیز در مورد بسته اینترنت LTE

اگر به دنبال راه‌اندازی یک اینترنت پرسرعت هستید و می‌خواهید یک بسته اینترنت LTE را راه بیاندازید حتما با من تا انتهای این مطلب همراه باشید چرا که علاوه بر مزایا می‌خواهم به شما بگویم با انتخاب  بسته اینترنت LTE ماهان نت چه مزایایی برای شما به بار خواهد آمد.

آخرین فناوری، 4G LTE ("نسل چهارم - Long Term Evolution")، بهبود عملکرد قابل توجهی را نسبت به فناوری های قبلی تلفن همراه ارائه می دهد و این نوید را ارائه می دهد که اتصال دیگر مانعی برای تحقق مزایای تحرک سازمانی نخواهد بود. این بهبودها در عملکرد برنامه و تحرک سازمانی می تواند طیف وسیعی از مزایای را به همراه داشته باشد:

    افزایش فروش و بهبود خدمات مشتری
    بهبود در محصولات و خدمات
    افزایش بهره وری
        بهره وری شخصی و تیمی
        اثربخشی مدیریت و نوآوری
        کارایی و اثربخشی فرآیند
    کاهش مستقیم هزینه
    بهبود انگیزه کارکنان
    انعطاف پذیری، چابکی و تصمیم گیری بهبود یافته است

این مزایا توسط مشاغل در کشورهایی که 4G LTE از قبل در دسترس است، به اثبات رسیده است. در یک نظرسنجی که به سفارش EE از سازمان‌هایی که از LTE در ایالات متحده استفاده می‌کنند، ۶۷ درصد افزایش بهره‌وری را در نتیجه مشاهده کرده‌اند. علاوه بر این، 47 درصد توانسته‌اند هزینه‌ها را کاهش دهند، 39 درصد می‌گویند که کسب‌وکار بیشتری برنده شده‌اند و در پاسخ به این سوال که آیا 4G به سازمان‌هایشان در «نوآوری و جهش رقابت» کمک کرده است، بیش از سه‌چهارم موافق هستند. در مقایسه با فناوری‌های شبکه تلفن همراه قبلی، 4G LTE پهنای باند بسیار بالاتر (سرعت انتقال داده)، تأخیر کمتر (زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر از شبکه) و کارایی طیف بهبود یافته (افزایش ظرفیت کلی شبکه) را ارائه می‌دهد. در عمل، این اجازه می دهد:

    برنامه های بیشتر برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه، خارج از خانه یا محل کار
    اشتراک‌گذاری سریع‌تر یا بی‌درنگ فایل‌های بزرگ و رسانه‌های جریانی
    تحویل تقریباً فوری داده‌های حساس به زمان، مانند تعامل یا تراکنش‌های بی‌درنگ

در مقایسه با Wi-Fi، 4G LTE اجازه می دهد:

    استفاده کاملاً همراه از برنامه‌هایی که به سرعت پهنای باند واقعی نیاز دارند
    راحتی بهبود یافته ("مالکیت" اتصال تلفن همراه)
    امنیت (بدون نیاز به احراز هویت در شبکه دیگری، احتمالاً عمومی)

LTE بهبودهایی را در عملکرد بسیاری از برنامه‌های کاربردی موجود ارائه می‌کند و برنامه‌های کاربردی جدیدی را که به سرعت قابل‌اعتماد یا انتقال داده‌های پاسخگو وابسته هستند، قابل اجرا می‌سازد. به عنوان مثال می توان به برنامه های نوآورانه پزشکی از راه دور نظارت از راه دور، دسکتاپ مجازی کاملاً همراه و ویدئو کنفرانس تلفن همراه با کیفیت بالا اشاره کرد. تجربه کاربری بهبود یافته و کاربردی بودن LTE همچنین باعث تسریع در جذب برنامه های موجود می شود که قبلاً روی دستگاه های تلفن همراه کار می کنند - اما نه خیلی خوب. در نهایت، پهنای باند بالای LTE می‌تواند از راه‌اندازی سریع مکان‌های کاری موقت، به عنوان جایگزین یا پشتیبان برای اتصالات باند پهن ثابت پشتیبانی کند. این مقاله با تکیه بر مصاحبه با مدیران ارشد، همراه با تجربه پروژه کوچک آرتور دی. ، خرده فروشی، حمل و نقل و خدمات حرفه ای. بر اساس این یافته‌ها، این مقاله پنج نوع کلی از برنامه‌های کاربردی تجاری یا موارد استفاده را تعریف می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه عملکرد آن‌ها را می‌توان به طور قابل ملاحظه‌ای با 4G LTE بهبود بخشید:

    انتقال فایل بزرگ
    راه اندازی سریع محل کار
    برنامه های کاربردی نظارت از راه دور و ماشین به ماشین
    ویدئو کنفرانس، حضور از راه دور و همکاری رسانه ای غنی
    دسترسی از راه دور به برنامه های تجاری

در بریتانیا، اپراتورها تعهد عمومی آشکاری برای استقرار گسترده 4G LTE دارند، و EE متعهد شده است که خدمات را تا اواخر سال 2012 راه اندازی کند. مشتریان تجاری در حال حاضر مزایای 4G را پیش بینی می کنند. یک نظرسنجی به سفارش EE نشان می دهد که 94٪ از تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات در بریتانیا معتقدند که 4G "ابزار مهم تجاری" خواهد بود. 84 درصد می‌گویند که «از چشم‌انداز معرفی 4G هیجان‌زده هستند» و بیش از 60 درصد امیدوارند که 4G را «طی شش ماه پس از راه‌اندازی آن» مستقر کنند. سازمان‌های بریتانیا اکنون باید در نظر بگیرند که چگونه از مزایای 4G LTE استفاده کنند. آنها باید به طور کامل درک کنند که چگونه نیازهای کاربرانشان - کارمندان، پیمانکاران، تامین کنندگان و مشتریان - در حال تکامل است، چگونه 4G LTE می تواند از آنها پشتیبانی کند، و چگونه می توان درآمد و هزینه ها را بهبود بخشید. این درک باید به یک استراتژی کامل تحرک سازمانی و مورد تجاری تبدیل شود، که نحوه پیکربندی مجدد سازمان را برای سرمایه گذاری بر روی وعده تحرک پیشرفته تعریف می کند.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندها
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 6
بازدید ماه گذشته : 45
بازدید سال گذشته : 277
کل بازدید : 576